View Single Post
Trådstarter
69
Sitat av nehmZ Vis innlegg
Dersom du ikke er forplikta til å bo sammen med kompisen din i tre år, så kan du jo forsøke å bo med han i ett år før du bestemmer deg om å flytte hjem eller fortsette den bosituasjonen? Forstår det som at denne leiligheten vil være i samme by/sted som du allerede befinner deg nå. Det høres jo ut som å flytte fra foreldrene dine kan gjøre deg mye godt.

Dersom du føler du har råd til det, hvorfor ikke? Men da er du avhengig av å få inn nok penger ved siden av, uten at det går utover studiene.
Vis hele sitatet...
Med studielån og inntekt fra to deltidsjobber er ikke egentlig penger noe problem. Jeg kommer til å klare meg fint økonomisk, dog blir ikke det penger spart. Jeg har egentlig ikke noe å spare til for fremtiden, og vil heller bruke litt penger for å ha en opplevelse mens jeg er ung. Jeghar lest mye, og det virker som det er mye arbeid (selvdisiplin, økonomisk selvstendighet etc etc) men jeg føler det er verdt det for å skaffe seg venner og generelt ha et bedre sosialt liv.

Jeg er ikke forplikte til å bo med han i tre år, og skal heller ikke skrive under noe kontrakt. Overfører innleiesummen til han hver mnd og kan flytte tilbake om ting ikke går som planlagt.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sikkert gøy og bo med en venn men hvis ikke økonomien er på plass er det lite vits, jenter er oppskrytt så dra vel hjem til dem isteden. og som Manuehl sier ta deg heller en skikkelig ferie i ny og ne
Vis hele sitatet...
Og med ferie mener du vel å bruke 20.000kr på å reise til et varmere strøk og sole seg i 7 dager og komme tilbake?
Sist endret av stratos891; 10. mai 2017 kl. 02:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.