View Single Post
Halla!
Har lenge hatt et ønske om å bygge om en varebil til en camper-van, og vurderer nå å realisere det. Har ikke økonomi eller ønske om å gå for en ferdig camping-bil eller vogn. Det jeg tenker er å gå for en Ford Transit, Mercedes Sprinter eller noe lignende. Så vil jeg rive ut alt bak, og legge inn f.eks kryssfinerplater, isolere, osv. Jeg tenker å bygge seng med rom for bagasje under sengen. Jeg vil også ha plass for noen sitteplasser og skap. Planen er også å få installert noen spotter og 12V-støpsel. Har enda ikke bestemt meg for om det skal kjøre på solcellepanel eller ekstra batteri. Har surfet rundt på nett og funnet masse kule builds.

Hadde vert utrolig kult med noen idéer eller tips til prosjektet. Lurer også på om noen har noe å si i forhold til kondens, vekt, godkjennings-krav eller andre potensielle problemstillinger? Setter pris på alle tips, det kan være hva som helst (alt fra isoleringsmateriale til elektronikk, osv).

Her har dere en Link til en jeg har hentet mye inspirasjon fra. Synest dette prosjektet er ganske kult og bra gjennomført. Men personlig har jeg ingen behov for å dra den like langt ut som personen på denne videoen. Gass eller innlagt vann er ikke noe behov for.