View Single Post
Sitat av uaexed Vis innlegg
HAHAHAHA.... Voi voi... Du ga meg kveldens vits! Jeg kan ikke dy meg, jeg må bare si at du virker utrolig overbevist om at den skoen virkelig var svært farlig du ja.

Hvis man ser på det fra en fysikers side så kan man jo ta beregninger som tar inn hvor kraftig skokasteren kan kaste skoen, hvor aerodynamisk skoen er, hvor stor fart den kan få og hvor fin bane den kan få til Breiviks ansikt.

Når vi så har trukket frem alt dette og har regnet på dette (noe som jeg ikke har planer om) så kan vi se at vedkommende ikke kunne drept eller forsåvidt skadet Breivik.
Vis hele sitatet...
Vis meg hvor jeg har sagt at det er sannsynlig at skoen kunne ha drept Breivik eller de andre som potensielt kunne blitt truffet. Når jeg nettopp har kommentert en annens bruk av stråmann, så burde du kunne klare å holde deg for god til slikt.

Jeg anser det som hevet over enhver tvil at skoen har skadepotensiale. Skadepotensiale betyr ikke at det er sannsynlig at den som blir truffet enten dør eller får alvorlig hjerneskade. Det betyr simpelthen at skoen på en eller flere måter, og i en eller annen grad kan påføre skade.

Det uansett krenkelse av andre personers rett til å bestemme over egen kropp. Det hadde ikke vært greit at jeg gikk rundt å dyttet skoen min i trynet på folk, selv om ofrene mine ikke døde.

Sitat av uaexed Vis innlegg

Så må man jo også tenke på at vedkommende sikkert ikke var påvirket av rus, så han var i edru tilstand. Han har så 6meters avstand til Breivik, og han bommer.
//Det er svært dårlig, han skulle nesten meldt seg inn i Oslos skokasterklubb.
Han treffer en av forsvarerne, mens han roper "You killed my brother, go to hell". Dette tegner et bilde av at det var Breivik han ville treffe og ikke forsvarerne.
Vis hele sitatet...
Ja han bommet. Det betyr ikke at det er greit.

Vis meg hvor jeg har argumentert mot at han prøvde å treffe Breivik.

Sitat av uaexed Vis innlegg
Han er jo ikke en sko-skarpskytter. Forbaska kvervulanter...
Vis hele sitatet...
Hva er egentlig argumentet ditt her? Er det greit at jeg dasker folk i ansiktet, så lenge jeg ikke har svart belte i ansikts-dasking?
Sist endret av Vargas; 12. mai 2012 kl. 19:52.