View Single Post
Dette var jo egentlig ganske enkelt, men jeg har funnet en major drawback.

1: Installer Jamcast, du blir spurt om å skrive inn e-post adr. samt passord som du brukte når du laget deg konto på siden for å få lastet ned installasjonsfilen, du blir også sport hva du vil kalle din "server", jeg kalte min CleverLaskiN's Music, det navnet du velger her, er det som senere dukker opp når du skal finne kilden/select source inne på 360'en. Punch inn dette og trykk next next next. Når du er ferdig med installasjonen så skal Jamcast være oppe å gå, om du åpner Jamcast, så kommer det opp under taben "Server - Status" at "The Jamcast server is running.

2: På 360'en så går du inn på "My Xbox -> Music Library -> Velg det du kalte din server, i mitt tilfelle, så kommer det opp "SALKIN: CleverLaskiN's Music" -> Saved Playlists -> Virtual Soundcard -> Nå skal du være inne på en meny der det til venstre er 2 valg ;
Play Saved Playlist
Add to Current Playlist.
Og til høyre er et valg ;
Virtual Soundcard.
Velg Virtual Soundcard, så velger du Play Song.
Da var alt gjort ferdig på 360'en.

3: Start opp Spotify, velg en låt, og trykk play. Musikken vil starte nesten umiddelbart på 360'en, med bare lit lag. Nå kommer det store minuset; Du får føre musikken både fra pc'n din og høytalerne som 360'en bruker, så du opplever et evig ekko. Du kan ikke skru av lyden i Windows eller på Spotify, for da forsvinner lyden på 360'en også. Såh, vist du spiller musikk fra en pc som er i samme rom som høytalerne til 360'en, så er du fucked. Dog har jeg bare brukt programmet i 3 minutter nå, skal poste om jeg finner en måte å drepe lyden på maskinen, men ikke på 360'en.