View Single Post
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Så istedenfor handling, så skal vi holde hendene for øynene og HÅPE at det går riktig retning.

I mitt hode, ihvertfall, er den ideen der tullete.

Hvis du vil fjerne grunnlaget for salg, må du fjerne interessen og avmystifisere stoffet og gjøre det mindre kult, altså for å fjerne rekruttering. Normalisér det. (hehe)
Vis hele sitatet...
Jeg har vært ganske klar på at jeg ønsker handling, og da handling gjennom rasjonelt og vitenskaplig basert holdningsarbeid. For å gjøre det enkelt, jeg har mitt standpunkt og det står jeg støtt på inntil videre. Jeg har nære venner som er pro cannabis og de har ikke kunnet overbevise meg og regner derfor heller ikke med at dere kommer med noe banebrytende og nytt. Jeg har gjengitt mine tanker og besvart de kommentarene som har kommet på dette uten at dette har forandret mitt syn på saken. Jeg er veldig for å være enig om å være uenig i dette spørsmålet.

Dette gjelder ikke bare deg Batabusa, men det blir travelt om jeg må gjenta meg selv på hver post fordi enkelte reagerer på uttalelser jeg har skrevet uten å se helheten fra mitt første innlegg.