View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvilke erfaringer har du med Psykedelika?
På heroiske doser opp i mot 1000UG, så er ikke verden så "svart/hvitt" som at man bare er "rusa".

Husker selv på en langt mindre dose flein, at jeg ikke hadde snøring på hvorfor jeg var så fucka som jeg var.
Brukte timesvis på å resonnere meg tilbake i tid, for å finne ut hva i helvette det var som foregikk.
Klarte etterhvert å erindre at jeg hadde inntatt flein, men dette føltes ut som månedsvis tilbake i tid.

På 1000UG, så er det slettes ikke sikkert at vedkommende visste hva en ambulanse var. Og dersom han skulle vite hva en ambulanse var, så kan jeg garantere deg at vedkommende ville hatt store utfordringer med å vite hva en telefon er, hvordan denne fungerer og til slutt klare å manøvrere seg på telefonen til å ringe 113.

Heldigvis er det ikke mange som får en stor trang til å ta livet sitt. Selv ikke på heroiske doser.
Uansett, dersom man har planer om å hoppe i det, så bør du være veldig klar over hva du holder på med. Du bør være ekstremt sikker på egen psyke, dagsform, setting etc, og man bør planlegge trippen nøye. En tripsitter er et must på så store doser.

For min egen del, så skriver jeg en "jukselapp" på forhånd, som jeg legger på et godt synlig sted, hvor jeg skriver ned hva jeg har inntatt, og når jeg inntok dette.

Nå har jeg aldri bevegd meg opp i doser på 1000UG, og regner med at mest sannsynlig så ville jeg ikke vært i stand til å lese lappen.
Vis hele sitatet...
Ja, du har nok rett. Har ikke så mye erfaring med psykedelika og er relativt ny til det. Meste jeg har tatt er 400ug og tror ikke jeg skal prøve mer enn det heller. God idé det med jukselapp.