View Single Post
Dette blir neppe siste gang jeg spør her inne, men har samlet noen spørsmål om tripping generellt jeg håper å få svar på. For min del vurderes det level 1 på flein, for å få en forsiktig start. Spørsmålene her kan sees i sammenheng både med det og evnt. videre utforskning. Nok om det.

1. Musikk vil oppfattes annerledes i trippen. Men hvor viktig er egentlig oppløsningen på musikken ? Til daglig bruker jeg mest mp3-filer på PC, og noe annet blir ikke uten videre lett å ordne. Vil dette i så fall ødelegge en del ?

2. Bør klær tenkes nærmere over ? Hørte en gang at man ved astralreiser (et noe beslektet fenomen) burde ha lette klær. Treningsbukse ? Uansett inne eller ute.

3. Mat ? Man ser det an. Tror ikke jeg følger faste-rådet, da jeg føler meg mest komfortabel med mat i magen til vanlig. Frukt er vel vanlig, men er ikke glad i det. Godteri/potetgull , brus osv ? Alkohol skal selvsagt ikke inngå.


4. Hva med tiden på døgnet det trippes på ? Bør det være dagslys ? Noen sier høsten er den beste tiden for en tripp. Ser for meg ren inneværing, alternativt. kombinert inne og ute. Man skal jo unngå allmuen, her nordpå kan man f.eks. trippe ute i naturen på sommernetter (kan det tenkes noe nærmere heaven ?) Det kunne la seg gjøre å gå litt ut i hagen ol. men være mest inne. Noen poeng i å studere natur på level 1 ? Er det skummelt med natt ute ? Er forøvrig klart b-menenske til vanlig og gla i kveld, natt og mørke.

5. Problematisk å trippe i boligen du til vanlig lever i ? Tenkte det kunne være vanskeligere å bearbeide vanskelige deler av trippen. Hvordan stiller det seg om det kan være ånd(er) i huset ? Undertegnede er en normalt skeptisk person, men det er vel slik at man åpner dørene for slikt, i den grad det eksisterer ?

6. Har lest meg opp på sikkerhet, tiltak ol. ang. potensiell badtrip. Men hender det at folk glemmer at de tripper ? Hva med plakat ol. ?

På forhånd takk for svar.