View Single Post
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Om os'et er "smooth" gir jeg langt beng i, så lenge det ikke fungerer slik jeg vil at det skal fungere.
Vis hele sitatet...
Greit det, respekterer ditt valg av iPhone 5, prøver bare å fortelle deg at det finnes en god del Android-telefoner som fungerer like bra eller bedre enn en iPhone 5 for de fleste, da særlig Samsung sine high-end modeller.

Sitat av Frufsa Vis innlegg
kansje spille litt nå og da. og da trengte jeg ikke en s2. Også er s2 MYE større, og rett og slett for stor i mine øyne
Vis hele sitatet...
Men en iPhone 5 er kanskje helt perfekt? Fakta er at S2 og iPhone 5 har nesten helt lik størrelse. BILDE


Sitat av Frufsa Vis innlegg
-du kan ikke rissikere å installere noe som fucker opp hele telefonen på appstore (been there, done that)
Vis hele sitatet...
Leser en reviews'ene til appen før en installerer den er en safe. En installerer jo selvsagt ikke apper som har 1-3 stjerner...


Sitat av Frufsa Vis innlegg
-det er deilig og ha tilgang til alle appene fra hjemskjermen, uten å måtte leite i gjenom hundre og ørten sider med appmenyer.
Vis hele sitatet...
Hvis du absolutt vil ha en så kjedelig og upraktisk homescreen er det meget enkelt å ordne i en hvilken som helst launcher i Android, til og med den som følger med telefonen din.


Sitat av Frufsa Vis innlegg
-har ikke hatt en eneste systemcrash ennå
Vis hele sitatet...
Ikke jeg heller.

Sitat av Frufsa Vis innlegg
Men gi meg en android telefon som faktisk gir meg det jeg vil ha, så skal jeg mer en gjerne bytte mening.
Vis hele sitatet...
Du hadde med en åpen holdning garantert blitt fornøyd med en S2, men du er jo fornøyd med din iPhone 5, så da er jo den saken grei.