View Single Post
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Jaja, det er vel bare en knapp på android, og om du trykker den eller ei så skrur ikke bluetooth seg på, enten grunnet mangel på oppdatering, umiddelbar avskruing, random at bluetooth ikke fungerer, at enheten din ikke støtter bluetooth, eller rett og slett at telefonen crasher.
Dermed trenger man jo ikke skru den av heller?

Er i hvertfall min opplevelse med android,
Vis hele sitatet...
Min erfaring med min Samsung Galaxy Note, kjøpt til 4400 kr, 2600kr billigere enn en ny iPhone med nesten like mye lagringsplass, er 2-3 forcecloses på et år, null ustabilitet what-so-ever og telefonen har selvforskyldt kræsjet en eneste gang...

For å skru på Bluetooth/Wifi/3G/Lydløs/Synkronisering drar man ned statusbaren og trykker på knappen. Tar maks 2 sekunder, og funker hver gang. Batteritiden med forholdsvis heftig bruk (2-3 timer skjermbruk daglig) er vanligvis fra jeg står opp til jeg legger meg dagen etter.

Har forresten fått 5-6 oppdateringer siden jeg kjøpte telefonen i April, og får 4.1 iløpet av desember.

Ingenting å klage på med Samsung ihvertfall, men jeg forstår selvsagt at du ikke liker Android, hvis du prøvde en Huawei Jalla-3000 som kostet deg rundt tusenlappen.