View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Enig i at jevnlig bruk av cola er skadelig, men det er vel heller mindre normalt å bli hekta på noe så dyrt som varer såpass kort og gir en ganske subtil rusfølelse. At du blir en tosk på cola får du stå for selv. Er så lei av folk som bruker egne erfaringer som fakta.

Det mest skadelige med coke (hos en frisk person) er ukjent innblanda dritt i tillegg til avhengighetspotensialet. Men prisene og den generelle kvaliteten her til lands setter gjerne en bremse for det siste. Eller motsatt; medfører uendelige mengder faenskap for å finansiere forbruk. Colatryner er en egen rase ufordragelige rusmisbrukere etter mine erfaringer, men å dele en grammer i godt lag på byen/vors maks en gang i halvåret har jeg null problemer med. Nedturen etter et kvart gram normale varer ila. en kveld er ikke stort verre enn fyllesjuke spør du meg. Trenger du mer enn dette har du enten toleranse eller søppel

For alt vi vet var det ikke coke i det trådstarter inntok i det hele tatt. Kan ha vært en random research chemical med mye større skadepotensiale. Nok en sarkastisk takk til "krigen" mot narkotika.
Vis hele sitatet...

Ganske vanlig å bli hekta på cola jo. Månedtlig bruk er hekta nok for det er ofte nok til å svi av hjernen og påvirke hjernen lenge. Selv snorter jeg ikke no, så det var ikke meg selv jeg sikta til men alle jeg har møtt gjennom livet som bruker det jevnlig. En etter en har falt i fella og de alle blir høylytte og kort lunte, noen få av dem direkte farlige og voldelige. Hvorfor tror du coke er nr 1 rusmiddelet til torpedoer? Man mister moralske grenser. Men ja en stripe en gang i halvåret i lystig lag hvor ingen trigger deg til å bråke er mye mer i safezonen ja, både mtp det sosiale og det psykiske i hjernen