View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kola er ikke værdt å ta i mine øyne! Ikke gir det noe særlig rus følelse utenom at man blir høylydt og ukritisk til seg selv, jævlig ofte aggressiv også. Og ikke er det værdt nedturen og de skadene det gjør på hjernen heller. Kola er jo et av de stoffene som mest ødelegger den kjemiske balansen i huet. Enten blir man deprimert og blir avhengig for kola er den eneste oppturen, eller så blir man en paranoid aggressiv schitzo. Av langtidsbruk vel å merke. Men siden det er så avhengighetsskapende er det jævlig kort vei til å begynne å bruke det jevnlig, og oftere og oftere.
Vis hele sitatet...
Enig i at jevnlig bruk av cola er skadelig, men det er vel heller mindre normalt å bli hekta på noe så dyrt som varer såpass kort og gir en ganske subtil rusfølelse. At du blir en tosk på cola får du stå for selv. Er så lei av folk som bruker egne erfaringer som fakta.

Det mest skadelige med coke (hos en frisk person) er ukjent innblanda dritt i tillegg til avhengighetspotensialet. Men prisene og den generelle kvaliteten her til lands setter gjerne en bremse for det siste. Eller motsatt; medfører uendelige mengder faenskap for å finansiere forbruk. Colatryner er en egen rase ufordragelige rusmisbrukere etter mine erfaringer, men å dele en grammer i godt lag på byen/vors maks en gang i halvåret har jeg null problemer med. Nedturen etter et kvart gram normale varer ila. en kveld er ikke stort verre enn fyllesjuke spør du meg. Trenger du mer enn dette har du enten toleranse eller søppel

For alt vi vet var det ikke coke i det trådstarter inntok i det hele tatt. Kan ha vært en random research chemical med mye større skadepotensiale. Nok en sarkastisk takk til "krigen" mot narkotika.