View Single Post
Trådstarter
12
Det er jo beklagelig dersom du ikke har hatt en god opplevelse på spillet. Send meg gjerne brukernavnet ditt på PM så kan jeg ta en nærmere titt på saken.

Jeg ser ikke bort fra at forumet tidligere har vært noe over-moderert, men terskelen for utestengelse i lengre perioder er og har alltid vært ganske høy. Kortere utestenging fra forumet er helt normalt, slik at brukere kan lese gjennom reglene og dermed unngår å gjøre samme feil igjen.

Når det kommer til dine tilbakemeldinger på spillet så vil jeg gjerne vite hva du mener med at ting i spillet er statisk og hva du ser på som taktisk spill. Jeg er også veldig nysgjerrig på hvorfor du mener at spillet er urettferdig.

Dette med at det er vanskelig å overleve for nye brukere er en myte. Det er ingen som ut av det blå kaster bort tid på å drepe en ny bruker.

Til L3gioN: Jeg skjønner godt at det kan fremstå som et problem at andre alt har mye penger når du begynner å spille, men det er ikke et problem. Økonomien i spillet er åpen. Du kan som et eksempel selge en bil du selv har stjålet til en annen bruker. Det at andre brukere har mer penger gjør at du selv får mer av salget. På samme måte så ville du fått mye mer i lønn dersom du begynte å jobbe i dag sammenlignet med dersom du begynte å jobbe i 1902, fordi økonomien i samfunnet generelt sett er mye bedre.