View Single Post
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
401
Folk reagerer forskjellig ja. Jeg har røyka hver dage av og på i mange år og 99,9% av gangene foregår det "normalt", men jeg kan huske en 3-4 ganger over hele livet å blitt noe man kanskje kan kalle psykotisk på joint, men er usikker på om det er vært psykose eller fordi jeg har blitt lurt til syntetisk eller blanda med noe sure psykadelika. Har hvertfall røyka med andre som har vært normale etterpå mens jeg bare har mista helt kontroll og alt rundt meg bare "smeltet", ikke klare å gå fordi verden bare er gele osv..... Men jeg er disponibel for psykose på ritalin som jeg brukte mot adhd før... og ved overjustering så har jeg stort sett alltid blitt ekstremt++ paranoidpsykotisk, det er så jævleig som det kan få blitt da snakker vi høre stemmer, snekkre igjen uttgangsdøra med planker, sveise igjen vinduer, grave opp parketten under senga å gjemme seg og telle sekunder før man kan ta neste pust så ingen hører deg..... uten å vite hva man egentlig er redd for, alt annet enn behagelig. De gangene jeg har vært sånn så MÅ det joint til for å roe meg ned fra å ikke bli helt hjerneskada av episodene, joint hjelper meg alltid. Så har man kvetapin som man kan ta i tillegg da er det bare knips, og så er jeg ute av psykosen ila en times tid....nesten hvertfall.
Sist endret av deGrønne Skoger; 18. mai 2019 kl. 09:06.