View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Folk er forskjellig, og medikamenter kan opptre med andre karakterer hos en person enn hos en annen. Det første du burde lære er å ikke høre på andres meninger om medikamenter, i hvert fall ikke enkeltpersoners uttalelser. Dette er nettopp grunnen til at vi slår hardt ned på all selvdiagnosering og legemiddelanbefalinger (dette går under "nFF er ikke kvalifisert helsepersonell" regelen). Trådstarter bør i denne tilstanden (angst etc) høre på legen sin.

Til trådstarter må jeg spørre om du har andre tidsfordriv til å erstatte røykingen, pc spill, brettspill eller andre hobbyer?
Ingen kan gi deg et svar på hvorfor det gikk nedover 3 uker etter å ha sluttet med cannabis, selv ble jeg hyper de første par ukene og så gikk jeg mer og mer mot "normal" modus etter den første måneden, den andre måneden følte jeg meg mer normal, alt gikk tilbake til det vanlige.
Det kan hende du er mer disponert for angst enn andre, jeg har selv røkt i lengre perioder enn deg, nå er det 15-16 år siden jeg prøvde cannabis for første gang, og jevn bruk har det vært i lange perioder etter dette.
Jeg tar pauser i tidsrom der jobben blir krevende, jeg jobber mye skift til alle døgnets tider under periodevis stressende forhold, det at jeg har ting som holder hodet opptatt ser jeg på som et stort pluss, det tar tankene vekk fra hele "det er så synd på meg".

Men, dette klarer du! Og om dette skulle bli ille, så kan du få henvisning til psykolog. Det kan desverre ta litt tid, men å snakke med noen som er der for å høre og hjelpe deg kan være gull verdt.
Sist endret av Dodecha; 28. januar 2015 kl. 12:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.