View Single Post
Sitat av ohwellimfucked Vis innlegg
Takk for svar.

men hvorfor skjer det etter 3/4 veker? når i første periode var jeg glad,følte meg veldig ok. og nå går alt sakte men sikkert til helvette.. har aldri hatt problemer mentalt før, og har opplevd litt av kvart i mine 22 år, men sjølkontroll har altid vært på plass.
Vis hele sitatet...
Hvis du leser min post om cannabis og andre rusmidler, så ser du kanskje en bedre sammenheng. Det du har gjort med å sitte å røyke, er å kødde opp balansen med nevrotransmittere i hjernen. Og det er antageligvis derfor du få disse anfallene med panikkangst. Og det kan ta en del uker, før dette har fått normalisert seg igjen. Dette ses også når en begynner og slutter med diverse typer "lykkepiller", da en begynner forsiktig med dosen, og trapper opp etter hvert, og det motsatte når en slutter. Dette er for at ubalansen ikke skal bli for brå.

Den panikkangsten du opplever er helt ufarlig, og den bør være borte innen noen få måneder.

Sitat av ohwellimfucked Vis innlegg
og igjen, serquel og truxal, er det noen alternativ?
Vis hele sitatet...
Jeg vil si nei! Ri deg igjennom dette, så går alt mye bedre. Hvis du opplever angst, pust rolig med magen. Og føler du for å gråte litt, så gjør du det! Å gråte er faktisk utrolig virksomt mot angst!

Ellers så er serquel og truxal bør du absolutt ikke ta uten samråd med lege! Dine plager kan også bli MYE verre ved å ta disse. Hjernekjemi er egentlig meget komplisert, så la hjernen din få ordne seg selv, og ikke grav din egen grav!
Sist endret av aluminiumfluorid; 27. januar 2015 kl. 19:22.