View Single Post
Sitat av hollow Vis innlegg
Og her sitter du og forsvarer bandene som voldtar,myrder og dreper for fote i Ukraina med å peke på at kanskje en eller annen gjøk i ukrainas parlament en gang sympatiserte med nazisme.Men egentlig ikke uventet at du faller for den propagandaen siden det er mantraet til diktatoren i Kreml. Torturkammer etter torturkammer avdekkes etterssom de kriminelle bandittene kjeppjages tilbake over på russisk side-ofre forteller at det er mer en nok at russerne fant bilde i familiens fotoalbum på at noen hade avtjent ukrainsk militærtjeneste for å havne i Charkivs russiske torturkamre. (Dagbladet/Vg igår eller forrgår)
En skulle trudd en levde i middelalderen igjen og må klype seg i i armen for å våkne opp og se at dette er hverdagslig russisk krigføring i år 2022.
Vis hele sitatet...
Det er ganske forbløffende hvordan det helt nøkterne og beskrivende innlegget mitt som ikke oppfordret til annet enn å holde tungen rett i munnen blir møtt med denne salven av raseri, fordreininger og overdrivelser, falske beskyldninger og giftige insinuasjoner. Jeg hadde ikke annet motiv enn en følelse av at Dodecha kan bedre enn dette.

"[W]e do no service to Ukraine by sweeping it under the rug." Jeg har, som du godt vet, ikke sagt et ord til Russlands forsvar. Jeg har ikke noen.

Like fantastisk er det at tre freakforum-veteraner gir kvalitetspoeng til dette irrasjonelle og usammenhengende innlegget.

Jo vel, mange idioter eller bare naive mennesker ruller inn gjennom dette forumet, og det er forståelig at de med lang fartstid her inne bygger opp en viss irritasjon. Men det er kanskje ikke så sunt?

Takk for nå da