Tråd: CBD Lovlig?
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg vet om en hel del folk som kjøper i utlandet (nettbutikk) og får det sendt til Norge, meg selv inkludert. Jeg er også del av en gruppe på face og jeg har aldri hørt om noen som får pakkene sine beslaglagt i tollen, med mindre det er mer enn 0.3% thc i oljen.

Det er også flere som uavhengig har fortalt meg at tollen har fått beskjed om å ikke stoppe det. Alle mine sendinger har vært åpnet av tollen, men alltid kommet frem.

Bare ligg unna CBD fra MLM selskap, det er dårlige varer og labtestene de har er også veldig tvilsomme.

Gjør din research, sjekk uavhengige labtester, reviews osv. lær deg hva f.eks cbd, cbn osv gjør med kroppen din for å finne ut av hva du trenger.

Ikke forvent å finne riktig dose, styrke eller merke med en gang, det tar alltid lenger tid enn du trur. Det kan også ta flere uker før du merker forbedring i kropp eller sinn.

Ikke forvent å kjenne noe heller, men se heller etter om f.eks du har mindre smerter, sover bedre, mindre angst, alt ettersom hva du vil ta det for.

Følg instruksene og tipsene du finner på nett eller i butikken du handler hos. Start med en lav dose og jobb deg oppover. CBD av høy kvalitet er dyrt og blir enda dyrere om du bruker dobbel dose av hva du egentlig trenger.