View Single Post
Sitat av utepaanordnes Vis innlegg
Hvor lenge har den stått egentlig? Mye av pistillene er jo allerede brune så det nermer seg nokk, men den var ikke så "fyldig" enda så ville latt den stå litt lenger, iallefall om du har mulighet til å følge med. Mener jeg så en post her på forumet for ikke lenge siden som spurte om han skulle høste, så utsatte han det litt og så plutselig var det mugg på planten pga mye fukt.
Vis hele sitatet...
Slik var det hos meg med Northern Lights auto også. De ble mugne til slutt, så nesten halvparten av growen turte jeg ikke å selge, eller røyke som "grønt". Laga "hasj" av tricomes av dårlig weed på en viss metode, men røyka det sjøl og solgte ikke.

Man må nok begynne tidlig nok, og utnytte den korte norske sommeren fant jeg ut, i min første grow. Jeg starta innendørs, og flytta de ute da de begynte å vise tegn til blomstring. Veldig fin prosess forøvrig, men hadde jeg gjort det igjen, hadde jeg startet å flytte de ut rundt nasjonaldagen. Virker uansett som at sommer kommer tidligere. Knallvarm juni, og lunken juli/august. Ikke fasiten for i år, men relativt sett en fasit.