View Single Post
Trådstarter
22
Føler jeg har fått masse gode tips og råd så langt Takk for det. Kom med mer om dere har noen.

Jeg skal tenke på det med og se etter hjelp, nå er det sånn at jeg ikke er i Norge for øyeblikket, og vil nok ikke dra til Norge på en god stund igjen. Er ute på reisefot, prøver å oppleve mest mulig siden jeg TROR at vi bare har et liv og vil få mest mulig ut av det. Akkurat hvor jeg er i verden vil jeg som sagt ikke nevne for vil ikke bli gjenskjent av bekjente.

Selv om jeg er ute på reisefot og opplever masse nytt hver dag så kan denne dødsangsten komme seg snikende innpå meg selv da, som for eks når jeg var og så på pingviner i Sør-Afrika på stranda så fikk jeg pluttselig denne tanken inn i hode og fikk helt panikk.

Men jeg skal se ann på om jeg kan få hjelp for det. Fått mye bra tips og tankesett fra folk her og setter gjerne pris på mer
Hender jeg må ta xanor mot panikken jeg får av det, men jeg prøver å unngå xanor, holder meg valium avhengighet i lange baner, xanor avhengighet i tillegg, nei du det skal IKKE skje. Hjelper vel lite at man ikke trenger resept i de fleste lender jeg besøker for benzo osv men men..

Som jeg sa, takk for tipsene, tankene osv sålangt, og setter pris på mer