View Single Post
Trådstarter
22
Sitat av Insaine Vis innlegg
Du må seriøst slutte tenke på det. Aksepter at det er sånn. Det er noe alle må og ingen forandre. Så det er bare å prøve gjøre det beste av dette livet og oppleve mest mulig.
Vis hele sitatet...
Klarer ikke slutte å tenke på det uansett hva. Jeg kan sitte og se en film og tanken dukker pluttselig opp og da blir den der i alt fra 5 min til 1 time.

Kan være på trening å pluttselig få tanken inn i hode og da får jeg syyyyyykt angst. Er vel "tvangstanker" eller hva det heter.

Staret når jeg fikk depersonalisering, så at jeg har den tilstanden spiller vel noen brikker i spillet...

Er vel angst for det ukjente det egentlig går på. Har også angst for verdensrommet (tro det eller ei), om jeg tenker på hvor stort det er så får jeg angst, om jeg tenker på hva som er uten for verdensrommet får jeg angst.

Tanken på at vi er på en stor rund ball i et stooooooort svart rom, snurrer rundt i ring rundt en stor glødende ball. Nei fyfan, får så angst av det alså.

Vet jeg kanskje høres klin kokos ut, men jeg fungerer helt fint sosialt og til vanlig. Er bare det at jeg får så angst av disse "ukjente greiene i livet og om livet"....

Før jeg fikk depersonalisering hadde jeg null dødsangst, ikke angst for verdensrommet (ELSKET å se på dokumentarer og mindfucke med selv, lese om verdensrommet og mer).