Tråd: Dumme kunder
View Single Post
Jobbet med dekoderutleie for 10-12 år siden. En douchebag av en advokat på 50 kom inn og truet MEG med rettsak hvis jeg ikke kom hjem til han og stilte inn dekoderen hans.

Jobbet på hotell som resepsjonist en gang, Australsk turist ringte og ba meg komme opp fordi vannet hans var brunt. Men det var ikke brunt, det var brunaktig emalje i vask og badekar. Jeg prøvde å forklare dette men han trodde ikke på meg så han kalte meg for "fuckings liar" og klikka fullstendig. Han skulle også tvinge meg til å drikke det, noe jeg gjorde og sa med selvgodhet at vannet i Norge er bedre en det i Australia. Jeg tror han fikk dårlig samvittighet for jeg fikk en hel femmer i tips når han skulle sjekke ut.

En annen gang på det hotellet var det to nederlandske røyer på 50+ (type 68 generasjon med ullgenser og ørepynt av tre) som ringte for et tett sluk. Da jeg banket på og kom inn, var den ene i gang med å ta på seg strømpebukse. Hun sto med det ene benet oppå senga og dro det ene beinet på seg. Jeg måtte konsentrere meg om å ikke få et ansiktsuttrykk som viste avsky.

Det var en gang Tanya Hansen bodde på hotellet og jeg måtte gå opp med en ekstraseng. Det var litt kult for en gutt på 19.