View Single Post
Sitat av Yoshii Vis innlegg
Ja jeg vet at man kan være swinger selvom man ikke har vært på swingers klubb

100 prosent sex, jeg har ikke følelser for noen av de jentene vi har vært sammen med, (selvom det enda ikke er så mange).

Det var en jente jeg var forelska i når jeg var yngre, vi hadde sex med hu for cirka 2år siden, men jeg har ikke følt noe spesielt etter det, jeg har jo tenkt litt på hu, men jeg blokker alt, å jeg føler at jeg klarer det lett, men hva som skjer videre får man vente å se, interresant er det uansett, å oppleve noe sånt som det her er verdt det uansett, men det er det jeg mener
Vis hele sitatet...



Hvordan klarer man og blokkere noe sånt egentlig? For det er ikke lett det og ikke få følelser for den man ligger med.

Sitat av creavator Vis innlegg
Er dessverre ikke hvert år jeg ser kona av diverse grunner jeg ikke gidder å gå nærmere innpå. (mange nok som maser om det temaet)

Men å være utro med annen kvinne fysisk nei aldri i verden. Å svare venninner som har fått for mye og drikke på msn ja det kan jeg alltids gjøre om de begynner med grovt snakk. Men kunne aldri gjort det i virkeligheten. Har fått mer eller mindre direkte invitasjon fra 2 venninner men har takket bestemt nei. Skulle jeg ha rotet med ei annen dame fysisk så skal kona være til stede og ha glede av det samtidig. Må sikkert være noe biologisk feil med meg der også men kunne aldri tenkt meg å være utro. Det å bli såret slik eller såre slik det kan jeg aldri klare.

Kall meg gjerne feig og jeg skal med glede være det i såfall, for jeg er i allefall ikke utro.
Vis hele sitatet...

Men jeg mener at det blir da litt feil og skrive "griseprat" med venniner selv om man ikke har tenkt og være utro. For det kan fort tolkes feil det også.