View Single Post
Sitat av Inspecta_Deck
Er så uenig som det går ann å bli, at det blir som å drikke seg dritings hver dag. Hadde jeg drukket med sanseløs hver eneste dag hadde ikke jeg hatt en jobb å gå til. Det går rett og slett ikke å sove kun 4 timer om natta hvis du har vært på fylla dagen før. Røyka til man sovner av seg selv går derimot helt fint. Man er 0 fyllesjuk, eneste er at øyne er litt vel rød, men dette hjelper etter en passe dusj og frokost. Jeg sier ikke at det er bra å røyke hver eneste dag, for det er det ikke. Men man fungerer helt fint om man gjør det (sikkert ikke for alle da)
Vis hele sitatet...
Helt klart enig i at det for noen går helt fin å leve et liv med hasjrøyking i store mengder hver dag. Og at et tilsvarende inntak av alkohol hadde ført til undergang omtrent. Men når det gjelder 0 "fyllesyk", så er jeg ikke helt enig. Mente dette jeg også før, men om jeg er nykter i noen mnd og, så røyker bare en joint, og prøver å stå opp dagen etter, så merket i hvertfall jeg at jeg er usannsynlig mye trøttere og sløvere enn til vanlig. Henger gjerne i i et par dage før jeg er tilbake til baseline(forutsatt at jeg ikke røyker mer). Dette merker ihvertfall ikke jeg når jeg er i "tåka", da man venner seg til det, og dermed trodde jeg at det ikke hadde noen effekt. Men i mitt tilfelle hadde det altså det.

Det er jo også en mulighet at jeg faktisk blir ekstra trøtt og sløv når jeg får en såpass kraftig feng av hasjen etter lengre tids opphold og at denne trøttheten minsker ettersom det bygges opp toleranse. Men det er helt sikkert for min del hvertfall at jeg ikke er helt i 0 noen sinne når jeg røyker hver dag. Rekker ikke å bli helt nykter mellom nattings, og første etter jobben.