Tråd: Ble busta
View Single Post
Jeg synes dine forldre har rett til å få vite hva som foregår. De er vel opptatt av at du skal ha det bra? Hvis du driver og sniker og snoker rundt, så setter du deg selv i en dårlig posisjon der de garantert får en grunn til å fatte mistanke. Hadde du derimot forstått deres side av saken og hatt en god kommunikasjon med dem underveis om hvorfor ting har blitt slik de har blitt, hadde de også hatt en bedre forståelse av deg og din situasjon.

Da er det vel egentlig opp til deg å veie opp hvor mye du setter pris på dine foreldre og alt de gjør for deg. Gjør du det vil du også finne svaret.

Når det er sagt, så synes jeg det var feil av de å kontakte skolen. De kunne kontakten en lege, psykolog eller helsesøster (vet det er skole, men de har taushetsplikt som helsepersonell)

Så er spørsmålet mitt, hva er dine ønsker for fremtiden? Er fremtiden din å sitte å røyke hasj i en kjellerhybel om 10 år? Eller er det et mål å skaffe seg en god utdanning innenfor noe man trives med, eller stifte familie?

Jeg ser folk skriver at man ikke har rettigheter i eget hjem, og det mener jeg er fullstendig feil. Den respekten man får samsvarer som regel med den respekten man gir, og man legger veldig opp til et dårlig forhold til sine barn dersom man skal drive og spionere på de til enhver tid.