View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar dere

Eg har symptomer som at eg tar lett til tårer, er mykje meir emosjonell, føler meg mykje sliten fysisk og psykisk, mykje fortvilelse osv osv. Hodepine, blir lett sjuk. Har hatt mange samtaler med lege og har begynt hos psykolog. Vil ikkje ta opp hasjrøykinga med psykologen, tenkte å spørre her om noen har erfaring.
Det e jo ei plante som mange har god medisinsk effekt av. Eg har tålt det godt, og må innrømme at eg røyke fast omtrent hver dag. Når eg e sliten, lei meg, sint eller ka det måtte være så slapper eg meir av etter noen få trekk av jointen. Eg miste ikkje tiltakslysten, for meg oppleves det faktisk motsatt
Vis hele sitatet...
Markerte noen punkter i teksten din her, dette kan jo ha en ganske sterk sammenheng. Anbefaler å legge alt av narkotika rett på hylla en stund, du sier du har "tålt det godt" til tross for at du ikke vet om det faktisk er røykingen i seg selv som har forårsaket dette.

Anbefaler deg å slutte med røyken og begynne å spise og sove godt, kanskje noe trening om du orker. Da finner du fort ut om det er hasjen som er synderen her, det er faktisk det jeg gjetter på i ditt tilfelle, til tross for at jeg skyter i mørket.

Skjønner godt at det er behagelig å røyke og du forsvarer bruken din når du sier at "du tåler det godt" det vil jo en som bruker piller, speed, heroin, kokain ofte si også, til tross for at dette er vilt forskjellige stoffer så er det noen paralleller som er gjengangere. Men, la oss si at det faktisk er hasjen som gjør dette og du velger å slutte, så vil du helt klart føle deg verre de første ukene/månedene etter du har sluttet å røyke før det begynner å bli bedre igjen.

My two cents.