View Single Post
Sitat av Ex-opiat Vis innlegg
Hver dag er usunt bruk! Uansett hvordan du vrir å vrenger på det.

Jeg begynte selv når jeg var 15år. Kun salg og løpe gutt di to første årene. Dette gjorde jeg fikk smaken på pengene.

Til slutt hadde jeg nok penger og kontakter så jeg kunne kjøpe platene selv og alt fortjeneste gikk i egen lomme.

Problemet er at du eier varene selv og du kan gjøre va du vil med dem. og bruker du det selv går det utover deg selv å din egen fortjeneste.

Og før du vet ordet av det så har du et så høyt eget forbruk at du må kjøpe større mengder for og få samme fortjeneste. Du begynner å bli sløv/uforsiktig tar større risk

Før jeg viste noe som helst hadde jeg røyket hasj i 11år.
Og jeg røyket på meg 3 lungekolapser. Innlagt regelmessig med veske annsamlinger i lungene. Og store sopp danelser.

Lell etter dette klarte jeg ikke slutte!

Men så ble jeg avhengig av heroin. og jeg ble innlagt på sykehus. og da fikk tid til å tenke meg om. Og jeg tenkt va er viktigest hasj/heroin svare er enkelt hasj har ingen død av å slutte med.

Så der sluttet jeg med hasjen
Og jeg har aldri klart det før. Men jeg må si det gikk veldig lett når jeg var klar for det. Og det hjalp så mye på psyken og jeg følte jeg kunne klar alt!

Nå er jeg 5år rusfri fra heroin også. Jeg er i lar men har ikke hatt sprekk enda på 5år å sånn skal det forbli også!

Nå i etter tid er det rart hvor hard grep denne hasjen hadde på meg. Det som liksom skulle være det mildeste rusmiddelet.

Jeg kjøpte en tobakk pakke annenhver dag og mekket oppi 25g i hver pakke!
Det var hinsidis hvor innrøyket du kan bli

Før eller siden blir du lei. Og da skal du leite fram din indre styrke å bestemme deg for at nok er nok.
Vis hele sitatet...

Rly? 12.5g pr dag i gjennomsnitt?
Jeg føler jeg røyka mye som lå på 3-3.5g pr dag 0_o..