View Single Post
Da er første uke i LAR unnagjort. Ikke kommet lenger enn til 40 mg. Skjønner ikke hvorfor jeg må på helt særeget regime med 2 timers observasjon og kun 10 mg økning annenhver dag. Muligens fordi jeg oppdrapper utenfor institusjon uten å ha vært i LAR tidligere. Også muligens fordi jeg laget et lite helvete sist jeg prøvde å komme meg i LAR, på dønn samme sted. En annen mulighet er at de er skeptisk til historikken min; jeg ser ikke på langt nær så preget ut som heroinavhengige på sjette eller syvende året pleier å gjøre. Vil faktisk påstå at jeg ikke er synlig preget overhodet, så lenge jeg har på meg lange ermer

Tatt meg 1 smell hele siste uken, noe som ikke er så dårlig, tatt i betraktning at jeg ikke har gått én dag på mange mnd uten å stikke hull på meg selv. Tatt tester for det som er av sykdommer, så vi får se om jeg virkelig er så smart som jeg tenker at jeg er når jeg hevder at bare idioter pådrar seg hepatitt. Har brukt masse gammalt styr, kokt andre sitt og funnet mine egne leftovers i søppla når jeg har "måttet".
Sist endret av Tøffetom; 25. januar 2020 kl. 20:26.