Tråd: DMT-tråden
View Single Post
Sitat av skogsvennen Vis innlegg
Heisann godtfolk. Skogsvennen her!

Orker ikke gjøre det langt, så blir kort:

Jeg er en sann herbal elsker (røket fast i mange år), men har lengere vært interessert i andre naturlige preparater. Har lest en del om dem, men aldri testen noen psykoaktive stoffer, untatt cannabis.

Har plutselig kommet over DMT, men har som sagt 0 erfaring med noen andre psykoaktive stoffer. Jeg har derimot uhyre lyst og prøve. Det skal jo liksom være "høvdingen".Og det er vel kanskje å gå rett på sak?

Sunn, glad og fornøyd samt oppegående cannabisrøyker som kombinerer dette med både jobb og høyere akademisk utdanning. Livet smiler til meg, og jeg smiler til livet. Jeg er overbevisst om at syken min er veldig god basert på egne erfaringer.

Bør jeg hoppe i det?
Skogsvenner flest er glad i naturen. Bør jeg prøve i naturens vakre omgivelser?

Takker for svar.

mvh
Skogsmannen
Vis hele sitatet...
DMT er absolutt verdt å prøve, men det må nevnes at det er et av de psykedeliske stoffene med minst rekrasjonellt potensiale. Personlig elsker jeg det, men mange av mine venner finner det altfor intenst og/eller skummelt. Stoffer som LSD og sopp gir en mye lengre rus som kan oppfattes som mer givende i ettertid, mens DMT skyter deg rett ut av komfortsonen din inn i et fargerikt univers bygget opp av geometriske mønster(veldig forenklet forklaring).

Det er mulig å gjøre DMT opplevelsen mer rekrasjonell ved å lage changa å røyke det i joint. Dette er mye lettere å like. Det krever mye høyere doseringer, men resulterer i en mye mildere opplevelse. Dette kan sammenlignes med en 10-30 minutters psykedelisk tripp som minner veldig om "peaken" på en høy dose sopp, men uten tankeforvirringen. Dette har jeg gjort i skogen med stort suksess. Større doser i pipe egner seg best til sofaen eller sengen hjemme.