Tråd: DMT-tråden
View Single Post
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Jeg ønsker å dele min første erfaring med DMT. Dette er ikke en tripp-rapport.
Men mer en innsikt i hvordan to idioter, fjaser rundt med to store poser med verdens sterkeste psykadelia.
Sånn begynner det:

En kompis av meg fikk tak i 30g med DMT krystaller her om dagen. Jeg fikk gleden av å prøve dette for noen dager siden. Jeg har bare lest om DMT tidligere, og har generelt lite kunnskap om det i forhold til mye annet..
For å sette ting i perspektiv, så målte vi opp et gram med krystall, og delte det i 16 like store deler på øyemål… *GENIUS!*

FORSØK 1:
Jeg prøvde først (jeg fikk gleden av å være prøvekanin..) på en glassbong som vi lagde et askefilter i.
Grunnet uvitenhet, tok jeg bare et kraftig trekk, og holdt i ca. 20 sek. Jeg fikk en akseptabel, men noe skuffende (i forhold til forventingene jeg hadde) effekt.
Grunnet svak effekt, leste vi oss kjapt opp på hvor lenge man måtte/burde vente mellom hver gang.
Vi fant noen på shroomery som anbefalte en times tid. Og slik ble det.

FORSØK 2:
Innen timen hadde gått, hadde vi gått for en ny pipepatent. Da lagde vi en folie-vaporizer som vi satt på bunnen av en stor colaflaske. Dette var mye mer effektivt. Men smaken var helt sinnsykt forj**lig
Kompisen min hjalp meg med å fyre/vaporize mellom hvert trekk. Jeg fikk 3 gode trekk ut av den oppmålte mengden vi hadde. Effekten var sterkere nå enn den første gangen, men fortsatt ikke «mind-blowing»…

FORSØK 3:

Vi ventet 1.5 time denne gangen. Og grunnet dårlige resultater så bestemte vi oss for å hive oppi en overdose av krystaller. Jeg antar at det var ca. 200mg i vaporizeren den siste gangen.

Det var denne gangen at jeg fikk en nogenlunde «riktig» effekt.
Den første gangen jeg tømte flasken, lente jeg hodet tilbake og holdt pusten alt jeg var god for.
Effekten var umiddelbar. Etter jeg hadde blåst ut, befant jeg meg allerede på samme stadiet som jeg gjorde på siste flasken i forsøk nummer 2.
Kompis er allerede klar med en full flaske. 2. trekket fikk rommet til å mørke betraktelig i det jeg begynner å trekke ned. 20 nye sekunder og verden begynner å bli grøtete og alt vibrerer.
Jeg er fast bestemt på å krysse barieren denne gangen, men hodet mitt begynner å bli så tungt og verden begynner å vrenge seg så mye at jeg spør kompis (dette kan jeg ikke huske selv) om man kunne overdoseres på DMT, han svarte nei og i det jeg har fått dampen ned i lungene er jeg borte. .

Jeg husker ærlig talt ikke mye av turen. Men i følge han, så lå jeg helt stille på gulvet i ca. 6 min og pustet stille og klynket(:P) i ny og ne.
Det første jeg sa når jeg klarte å uttrykke meg, var: «Jeg har aldri følt meg så ubetydelig i mitt liv.»
Verden var tung og grå når jeg våknet, og jeg brukte et par timer på å komme meg skikkelig til hektene.

Til dere som har innsikt og kunnskap, ber jeg om rettledelse til neste forsøk.

Håper på god respons

-----
Jeg vil foresten nevne at vi testet krystallene med en urinprøve (blandet det ut i vann, og puttet urinprøven nedi..) Dette var en urinprøve som testet det aller meste. Og den viste negativt på alt unntatt amfetamin. Er det noen som har noe tanker rundt det?

Ingen som har noe godt svar på hvorfor urinprøven viste positivt på amfetamin? :/
Vis hele sitatet...
Veldig merkelige greier. Om du ikke er 100% sikker på kilden vil jeg nesten gå utifra at det er et RC du har prøvd eller at dere rett å slett var veldig dårlige på å lage pipe.

Man skal ikke måtte trenge 200mg for å få effekt, 50mg burde holde til en breakthrough opplevelse, gjerne til og med 30-40 med rett teknikk. Man sitter som regel igjen med rimelig klare minner fra opplevelsen. Har faktisk aldri opplevd å få et "blackout" på DMT. Minnene blir vagere og føles ofte litt ut som en drøm kort tid etterpå, men jeg har alltid en viss anelse av hva jeg så og opplevde. 200mg var nok rett å slett for mye.

DMT er et tryptamin og burde heller ikke teste positivt på amfetamin. Aner desverre ikke hvilke psykedeliske stoffer som vil teste positivt på amfetamin, men jeg går utifra at enkelte phenethylaminer som deler skjellettstrrukturen til amfetamin kan teste positivt. Men kan ikke si jeg kommer på noen phenethylaminer som er aktive i lignende doseringer og som har samme virkning som DMT.

Neste gang kan dere prøve å lage change eller å lage en pipe som kalles "the machine". Google that shit.

Sitat av Dudeist Vis innlegg
Det har seg sånn at jeg endelig har sjansen til å få tak i DMT, men har ikke helt lyst og få full effekt første gang jeg prøver det. Leste at man kunne røyke det sammen med cannabis og få en liten "forsmak", har forstått det slik at ingen ting virkelig kan forberede deg på en full on DMT trip, men har ihvertfall lyst til og prøve litt sammen med en joint først. Så Det jeg lurer på er hvor mye burde jeg ha i jointen for og få noe merkbar effekt? Og funker det i det hele tatt?
Vis hele sitatet...
Du kan fint rulle en joint ja. Det fungerer best om du lager changa, men du kan gjøre det med krystaller også. Ta 30-50mg og bland godt ut med urter. Jeg foretrekker opplevelsen uten cannabis, men det er en smakssak. I joint er det "mildt" man styrer mye mer selv og får ikke den samme innsikten, men det er en givende opplevelse i seg selv. Røyk 1-3 trekk og vent effekt. Røyk mer etterhvert som du ønsker det, effekten kommer raskt at det er relativt lett å stabilisere seg og oppnå så mye effekt som man selv ønsker, men det er særdeles vanskelig å få en veldig dyp opplevelse om man røyker det i joint.

Det mest fascinerende er hvor raskt verden forandrer seg mens man fortsatt er tilstede. Hele verden forandrer utseende på 2 trekk og du fylles med en deilig eufori. Kan anbefales med en god venn ute i naturen, eller inne med masse gode puter og myke ting. Det kjipe er at effekten varer alt for kort. Akkurat i det du begynner å bli komfortabel med rusen og koser deg skikkelig så begynner det å gå over.

Hele opplevelsen varer gjerne 5-30min avhengig om du bruker beta carboliner(harmala alkaloider). Du kan lett røyke 2-3 joints etter hverandre for å fortsette opplevelsen om du røyker det sammen med harmala alkoloider, men pass på, det er lett å sløse vekk store mengder DMT på denne måten. Det er veldig ueffektivt å røyke i joint, men det er en helt annen opplevelse. Mer sosialt og mindre skremmende, men samtidig uten de dype spirituelle innsiktene som DMT ofte forbindes med.
Sist endret av skytouch; 11. februar 2013 kl. 22:37.