View Single Post
Waff
Wolfe707's Avatar
Trådstarter
666
Det du skriver er helt fornuftig. Men, du går utifra at opplysningene jeg gir deg er uriktige. Og med det utgangspunktet, at du rett og slett ikke tror på det jeg sier, gjør det vanskelig å komme til "enighet", spesielt siden jeg ikke har noen bevis som kan postes uten å gi ut konfidensiell informasjon.

Det eneste jeg kan gjøre, er å fortelle deg, love deg, at jeg har vurdert alle de tingene du ramser opp, og at jeg heller ikke har løyet om eller overdrevet noe av det jeg har lagt frem.

Jeg vil også påpeke at problemet med NetLedger ikke dreier seg kun om overdrivelse av tiden de bruker på telefonen. Vi ble såpass strenge på dette med hvor mange samtaler vi hadde, at de etter hvert ikke prøvde seg på sånt lenger. Det største problemet var at de ofte fakturerte oss 6 000,-, kalte det "regnskapsarbeid" eller "support" (aldri noe mer forklarende) og så rettferdiggjorde det med påstander om f eks "økt bilagsmengde".

Dette med bilagsmengde er tydeligvis noe flere også har opplevd, utifra det jeg fant på nett, og som regnskapsføreren til den ene brukeren hadde påpekt: de "dekker" seg godt. Alt er by-the-book rent juridisk.

Så vidt jeg vet iallfall.