View Single Post
Sitat av commie
Bildene i den konteksten de er tegnet og trykket har ingen annen funksjon enn å provosere og lage kvalm. Tegningene fremstiller muslimer og deres profet som rabiate psykopater. Er igrunn ikke så rart at folk reagerer. Om Jesus og kristne hadde blitt fremstillt som rabiate mordere fordi enkelte fundamentalister i USA dreper abortleger så hadde det nok blitt et heidundrandes haraball av det også...
Vis hele sitatet...

True. So very ture. Men det er den vestilge verden vår som minimiserer slike handlinger, der er HELT SYKT at mennesker sitter i 6 ÅR!!!! i Guantanamo-basen i Cuba og blir torturert og INGEN ABSOLUTT INGEN HAR EN SIKTELSE, KJENNELSE, ELLER EN ADVOKAT eller rett til å få en. Og det er helt ok, fordi det er USA, men hvis en Israeler dør, hvis en Amerikaner dør, så er den HELE muslimske samfunn skydlig, spar meg.

Korsfarerne kommer tilbake med Bush i spissen, og sivilisasjonene kommer til å kollidere hvis ikke begge parter er villige til dialog.

Man snakker om ekstremisme, jeg er her fordi jeg ble forfulgt fordi jeg var muslim, og jeg mista sykt mange familiemedlemmer fordi jeg var Muslim...

Sitat av Blindlespe
Det Bombehode-bildet var ganske kult Det finnes jo karikaturtegninger av "lederene" fra alle typer religioner fra før av. Sikkert også islam. Hva er forskjellen om det ligger på nett eller om det blir trykket i en avis? Internett er jo et mye større medie. Men det er vel egentlig ikke noe grunn til å være redd, om de prøver seg med noe terror, Sender sikkert bush noen bomber og ett par soldater bort dit og "frigjør" de.
Vis hele sitatet...

HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEH Ja Bush "frigjør" all to thoose who have oil under their soil, under their feet. Bush will save the world, or wait?? Will he just save his economic greed?
Sist endret av chansey; 7. februar 2006 kl. 20:47.