View Single Post
Alt oppstyret begynnte da en islamsk person delte ut bilder som var trykket i denne danske avisen, mange av dem var faktisk verre og mer støtende enn de som dem faktisk hadde trykket.

Av respekt til religionen burde ikke Jyllands posten trykket disse bildene, men nå får vi endelig se hvor ille mange av de der nede er. De har jo all rett til å bli provosert av at noen krenket deres religion, men det finnes da måte på. Dette må jo være et herlig resultat på hva som skjer når et samfunn har en altfor lav utdannings prosent. Det å stå med rifler foran Europeiske ambassader og true uskyldige mennesker på liv og helse fordi en avis som under 1% av befolkningen leser, og langt ferre bryr seg om er en absurd handling.

Endelig et herlig bevis på hva religion gjør med personer; hjernevasker dem for all fornuft på det mest groteske.

Jeg støtter ikke det faktum av Jylland posten krenket en religion under "ytringsfrihet", men jeg blir så utrolig provosert av å se reaksjonene til en del islamske personer at jeg mener at det var på høy tid at noen gikk imot dem.