View Single Post
Jeg bruker ikke noen prestasjonsfremmende midler av noe slag. Men Cannabisolje av private grunner.
Vis hele sitatet...
Det er vel akkurat det med private grunner som er årsaken til at de fleste på bol bruker det. Det er ikke primært for å løfte x antall kilo mer i knebøy men for å hjelpe med noe mer grunnleggende som feks dårlig selvbilde, skader som leges for sakte, for treg restituering, lavt nivå av naturlig testosteron etc.

Selv ser jeg ikke noe problemer om voksne folk velger å ta prestasjonsfremmende midler. De fleste kjenner til risikoen og tar et bevist valg. Akkurat som de fleste voksne rekreasjonsbrukere av droger gjør. Og det er helt ok i mine øyne.

On topic, skulle du være uheldig å være på senteret og det faktisk er test så kan du velge å bli testet eller du kan velge å ikke bli testet. Om du går uten å bli testet så må du regne med at senteret vil si opp avtalen med deg, noe som sikkert står nedfelt i papirene du skrev under på når du startet der. Eksakt hvilke tester de tar vet jeg ikke, om de tester for droger. Har hørt de tester for speed blant annet. Da det en periode var et problem. Om de også tester for cannabis har jeg ingen anelse om. I praksis tror jeg ikke du skal tenke noe særlig på dette med test. Worst case så må du finne ny plass å trene, men sjansen for at det skjer er bortimot ikke eksisterende da slikt koster penger.
Sist endret av random67489; 12. august 2018 kl. 23:00.