View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trist, vel..ja. Men jeg vet om tristere ting.
Fyren ba om råd ang noe han visste var dumt, og han tok det valget helt selv. Nå leter venner og familie etter han.

Jeg kan fortelle om noe trist. Dagens utgave av aftenposten, dødsannonser; en gutt født i 1995 som tydeligvis ikke hadde hverken familie eller venner. Ingen bryr seg om at han er død eller hvorfor han døde,og han blir sannsynligvis gravlagt uten andre enn prest og kirkeansatte tilstede. DET er trist.

At en tulling med heroinsprøyte ligger helt loco en eller annen plass og gir totalt blaffen i at folk både kjente og ukjente er redd for han blir liksom ikke det samma da
Vis hele sitatet...
Det er også trist.
Det er mye som er trist.
Hvorfor skal man veie mennesker eller hendelser opp mot hverandre? Er det dummeste jeg hører når folk sier "jammen det Jeg har opplevd er verre enn det du har opplevd".
Bare fordi han valgte å sette nåla i armen selv, er det trist at livet hans gikk så på tryner etterpå, det var ikke det han forutså. På lik linje som at en som "bare" tar litt amfetamin for Morro en kveld dør av det. Grunnen er irrelevant. Tror du ikke familien hans lider selv om han lever?
Igjen, saken er trist.
Sist endret av Paprika; 9. august 2018 kl. 20:07.