View Single Post
Håper dette kan få stå, i det minste lest det to ganger før det slettes, mods... Jeg føler virkelig ikke at jeg rambler nå, enda jeg ser at det e blir voldsomt mye tekst...

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Beklager, men det høres mer ut som en scam enn et legitimt tilbud. Om det var et legitimt tilbud, der de hadde tro på teknologien din, så ville 6500EUR være en levelig pris.

Jeg foreslår at du heller bruker litt energi på å dokumentere påstandene dine. Jeg tror ikke repetisjoner vil imponere eller overbevise. Gi faen i podkast, presenter dokumentasjonen her.
Vis hele sitatet...
Ja, det er faktisk det jeg har lyst til. Men det betyr jo eksponering av min identitet her.

Tror dere det kunne gjort noen forskjell? Tror dere jeg kunne blitt tatt mer seriøst om jeg bakte inn dokumentasjon i argumentasjonen?

Min opplevelse er litt at uansett hva jeg sier, gjør eller dokumenterer (ikke prøvd her) så avfeies jeg uansett sporenstreks.

Kan dere hjelpe meg med noen ønsker angående hva jeg burde dokumentere? Send gjerne på PM, siden dette blir off topic.

Jeg er som nevnt klar for å gå "public" her, da jeg ikke har noen annen kanal hvor jeg kan forventes å bli hørt..
Sist endret av Tøffetom; 5. januar 2020 kl. 20:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.