View Single Post
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"Jeg kan ditt, jeg kan datt, jeg kjenner meg selv sååå hodt og får til sånn og sånn."

K, tøft. Bevis det da.

Du har tytet på samme regla i flere år, og var bastant på at du skulle være mangemillionær og internasjonal suksess for årevis siden.
Og like fullt sitter du stort sett i samme situasjon den dag i dag.
Tror ikke du har selvinnsikt i det hele tatt, men det er du vel også for sneversynt til å se.
Så k, kom med ei regle om hvor feil jeg tar. Bla, bla.
Vedder på at du er rusa, husløs og snusblakk igjen før slutten av året- akkurat som før.
Vis hele sitatet...
Oooo you’re hard.
Føles det godt å sitte å hakke på andre uten engang å tørre å bruke sitt eget brukernavn? Pingle er du og du tør nok ikke se han eller sånne som oss i øynene engang skulle du møtt oss på gaten.

Over til deg Tom. Dette med barnevernet er jo helt sjukt. Jeg synes ikke du skal det ligge i det hele tatt. Med all prat om rusreform, politiet som fingrer folk i stumpen uten å ha lov til det og det faktum at barnevernet ikke akkurat har høy stjerne hos mange. Hva med å ta saken til media? Tror du ikke de ville slukt den saken her?

Det er kanskje ikke det familien du bor hos ønsker og det skjønner jeg, men jeg ville luftet ideen ihvertfall. For du har rett som du sier. Det er faen meg nok nå fra disse papirflyttere og skriverbordjockeyene.