View Single Post
Jo jeg kan ikke fordra benzoer, egentlig. I likhet med alkohol reduserer det kognitiv kapasitet uten sidestykke, stanser personlig utvikling og amputerer risikovurderingsevne.

Men jeg har alltid likt å ta meg en dag i blant med 1-2mg clonazepam eller tilsvarende, og nå var det såpass lenge siden at jeg i utgangspunktet ikke nølte.

Når det kom til stykket, valgte jeg å la være. Det har som nevnt aldri skjedd før. Ikke særlig imponerende generelt sett, men for min del er det et tegn på positiv utvikling.

Sånn forøvrig så går ting fantastisk bra. Ser ut til at jeg får meg en deltidsansettelse som blant annet har som perk at jeg får tilgang til maskinen jeg mangler for å få kjørt «den siste testen».

Profesjonelt miljø å gå til, nettverksbygging og mulighet til å kjøre demoen omsider, er bortimot alt jeg kan ønske meg akkurat nå.

I dag skal jeg prøve å komme meg på trening. Det hadde vært veldig bra for meg, vet jeg. Men dørstokkmilen har vokst noe enormt over de siste årene.

Forøvrig har jeg enda ikke spist noe rivs

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men du Tøffetom, du ER kjekk! Du må ikke undervurdere deg selv. Du ser faktisk jævla bra ut og jeg liker skjegget ditt Du er bare med feil damer.
- hilsen din nye facebookvennforespørsel
Vis hele sitatet...


Sitat av NodSquad Vis innlegg
Assa ikke for å være Debbie Downer her men du virker ikke helt i vater sånn som du har skrevet de siste innleggene. Du og jeg har en del like erfaringer på noen ting, og du vet jo at det er lett å lure seg selv til å tro at alt går så bra selv om man egentlig sklir. Vil bare ditt beste mann
Vis hele sitatet...
Jeg skriver stort sett kun om rus, sprekk og dårlige valg her inne.

Det handler tross alt om å minne meg selv om alt som går galt og alt jeg gjør feil. Burde nok vært flinkere til å nyansere bildet, særlig mtp at jeg ikke er sånn helt anonym lenger. Men de som kjenner meg vet jo at ting er bedre enn noensinne, slik de har vært, siden jeg kom ut av behandling sist sommer.

Dette med å feks være helt ute og finne på å kommunisere profesjonelt, er nå helt totalt utenkelig.

***
Hadde meg mitt livs stusseligste bryst-økt i går. 70x8x3 ��

Har bokstavlig talt ikke hatt 70 som treningsvekt i benkpress siden jeg var 15.

Men. Det føltes jævlig bra. Føles fortsatt jævlig bra.

Dessuten pleier marken å holde seg bedre i nedgangstider. Benkpress er en jenteøvelse uansett

Idag trente jeg på formiddagen. Noen stusselige nedtrekk på 77 kg (8-14reps x 3 sett) og tilsvarende intensitet og volum med +10kg i sittende roing.

Skal ikke bli en treningsblogg, vil bare dokumentere absolutte nullpunkt
Sist endret av Tøffetom; 19. april 2021 kl. 17:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.