View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg må si jeg ble nesten litt opprørt av å lese hvordan du hadde sex sammen med ei du måtte sette sprøyter på fordi hu var for ødelagt til å gjøre det selv. Og det etter at hun hadde opplevd noe ganske alvorlig. deretter blir du avvist(?), og du syntes heller synd på det selv der du ligger.

Jeg beskylder deg ikke for noe, men det er ganske fucked opp måten du forholder deg til sex og damer på. Dette er bare hva jeg syntes etter å lest det du har skrevet her, så kanskje jeg tar feil.
Vis hele sitatet...
Du tar feil, absolutt. Eller, jeg har nok lagt ting frem veldig feil. Jeg er jo tross alt «tøffetom» her inne.

I realiteten var det å «prøve seg» faktisk et rett ut spørsmål om det ble pulings. Jeg hater å prøve meg hvis jeg ikke vet at det blir ja, så er jeg i tvil, spør jeg bare.

Og er aldri pågående, og jeg lyger aldri om mine intensjoner.

Hun det er snakk om tok kontakt mdd meg dagen etter - hun ville sove med meg fordi hun skulle på noe greier ifbm rehab dagen etter. Har liten seng, så hun måtte sove i armkroken min. Prøvde meg ikke overhodet.

Jeg driter i at folk tror de vet at jeg er en lei sprøytenarkoman som bare har bløffet på seg noe ingeniørgreier.

Men jeg må faktisk presisere at jeg ikke er en drittsekk som presser seg på sårbare damer, det gjelder både nå, og før, når jeg var skikkelig fucked up. Dette er sånt som ville kommet frem med tiden, uansett, i alle fall når jeg driver å legger ut sånn som jeg har gjort her.

Hadde jeg ikke visst at jeg aldri har presset meg på noen, hatt meg med noen ute av stand til å samtykke etc, hadde jeg aldri kunnet dele så mye og så personlig som jeg gjør.

Jeg er sexfiksert, har altfor mye mye sexdrift, altfor lite sperrer og altfor mye kinkye greier i i hodet.

Men jeg gjør aldri noe mer enn å furte når jeg får nei. Jeg lyger aldri om disse tingene, og jeg bruker aldri rus for å få damer «på gli».

Så jeg setter pris på om vi lar dette ligge. Jeg glemmer hvem dere her inne ser meg som. Blant venner er disse historiene bare god morro på min bekostning; de vet jo hvem jeg er og de vet jo hvor viktig det er for meg at dem jeg er med har det bra.

La meg omformulere: jeg har lenge vært på trynet i et på tryne miljø. Jeg liker lekevoldtekt, bondage og brutal sex - for æ nevne noe. Hvor lang tid tror du det hadde tatt før jeg var stemplet voldtektsmann, om jeg ikke var veldig forsiktig med å alltid være på den sikre siden?



Skjønner ikke hvorfor jeg driver å skriver her inne overhodet. Er ikke som om noen ber om det, og jeg ender alltid opp med en kjip følelse av å bli misforstått og fremstilt som min rake motsetning. Av Meg selv.

Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Den er ikke så lang, men den er tynn!
Vis hele sitatet...
Kooomaaaan....Er ferdig på 20 sekunder, lover deg at du ikke kommer til å kjenne noe som helst.
Sist endret av Tøffetom; 29. mars 2021 kl. 23:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.