View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du kun er ute etter å få høre andre som også mener hvor teit moren er som reagerer såpass som hun gjør, så vil ikke det ha noen hensikt.
Jeg tenker at det du kan gjøre for å stanse den, er å havne på moren sin side. Du må gjøre det hun ønsker og overbevise hun om at du ikke er det hun ser på som «dårlig innflytelse». Selvom det kanskje innebærer å gå imot egne prinsipper.
Skal mye til å endre hennes holdninger til rus generelt. Det er jo åpenbart at hun ikke har noe imot deg, det er kun rusmidler hun reagerer på, virker det som.
Hvis du sender den SMS’en til henne så kan det godt hende at det gjør ting verre, fordi den la opp til at hun må endre sin egen tankegang.
Vis hele sitatet...
Det har du gjerne rett i. Takk for ordentlig svar.

Det som er så kjipt er at jo mer man tenker på noe og ikke får sove over det, desto dårligere blir vurderingsevnen og desto mer ladet blir holdningen.

Det får vente én liten dag. Må sove skikkelig og resette før jeg gjør noe.

Blir langhelg på fjellet og litt Tom på loffen fremover. Så får de i alle fall fred hjemme mens det der fikser seg.

Kjipt å alltid være til bry, ruset eller ikke ruset, barn eller voksen, lovlydig eller kriminell. Noen folk er vel bare sånn av natur.

God natt

Anonym har rett. Det er ingen annen vei enn at jeg flytter uniddelbart sånn at saken bortfaller.

Med ro og fred på fjellet klarer jeg å bli ferdig med softwaren innen jeg er hjemløs.

Det går fint. Jeg må bare ta en ny runde i media pg finne meg noen med like stort hjerte og litt mindre barn. Det er det eneste jeg kan gjøre. Ingenting å sove på. Jeg gir meg.
Sist endret av Tøffetom; 3. mars 2021 kl. 06:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.