View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Du, kjære deg, les hva jeg skriver. Jeg tar ikke rusmidler lenger, jeg gjorde det fordi det var en forutsetning for å få komme på TV. Jeg pisset faktisk tidligere på dagen - samme dag som klippet var. Jeg var nede i tunnelen og kjøpte heroin for første gang på lenge, samme dag. Går jo på metadon, så merker knapt noe til det, uansett.

Alt dette hadde hun visst hvis hun snakket med meg bare.

Jeg er ikke i aktiv rus, og jeg har ikke vært det på lenger jeg måtte spe på sentralstimulerende når
Jeg enda haddde en del arbeid igjen, men nå er jeg ferdig, jeg er rusfri og problemene som nå dukker opp er ikke reelle.

Er det så vanskelig å forstå?

Jeg går i behandling som jeg tar svært seriøst, og jeg har mer og mer å tape på å tulle ting til.

Men samtidig unngår jeg bevisst å snakke om dette, for det er ikke noen andre sin sak hva jeg tar eller ikke tar. Jeg gjorde det til andre sin sak før, jeg kommer til å gjøre det igjen når jeg skal av metadon. Men utover det så er ikke rekreasjonell rusbruk en mer definerende ting for min hverdag enn for en gjennomsnittlig kun-alkohol-drikkende familiemann.
Vis hele sitatet...
Det er ingen andre sin sak? Hvorfor lager du da masse tråder på det? Hvorfor går du på TV og tar heroin? Hvorfor holder du det bare ikke helt og holdent for deg selv, hvis du ikke vil at noen skal kommentere på det?