View Single Post
Her var det mye lok.

Sitat av Noti Vis innlegg
Tror det gikk 3-15 min. Og nei det er ikke fordi jeg var «speedet» og følte at tiden gikk kjappere. Hadde en timer jeg sjekket (har alltid timer på når jeg tar rusmidler).
Vis hele sitatet...
Det har jeg vanskeligheter for å tro:

Sitat av Noti Vis innlegg
Veldig usikker på hvor lenge det varte men det er ikke så relevant i denne diskusjonen(?). Sniffet på forskjellige tidspunkt så kan ikke akkurat si hvor lenge det varer hvis man sniffer det.
Vis hele sitatet...
Det eneste jeg er overbevist om er at du har fått i deg amfetamin.

Sitat av Noti Vis innlegg
Hvorfor/hvordan funker det å sniffe elvanse?
Vis hele sitatet...
En kombinasjon av placebo og hvordan elvanse faktisk fungerer. Den første gangen du snortet det hadde du allerede inntatt en relativt stor mengde oralt noen timer i forveien, så du var allerede på vei opp på den. Det er når du snorter mer at placeboeffekten kicker inn og du føler deg mer ruset enn du egentlig er. Når du så inntar mer forlenger du oppturen du allerede er på og topper det hele med litt placebo.

Sitat av Noti Vis innlegg
Er elvanse lisdeksamfetamin eller bare deksamfetamin og hva er forskjellen på de to?(om det er noe forskjell)
Vis hele sitatet...
Lisdeksamfetamin er inaktivt og binder seg ikke til noen reseptorer. Det omdannes/brytes ned til deksamfetamin i blodomløpet.

Du skriver at du snortet to timer før du oppretter tråden. Er det virkelig utenkelig at det du først kjente på var placebo som sakte men sikkert ble en reell ruseffekt?
Sist endret av DfenZ; 9. august 2019 kl. 11:06.