View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Som nevnt, de færreste setter himmel og helvete i bevegelse hvis de merker portscanning av sitt utstyr, i ditt tilfelle har du forsøkt å portscanne deg selv, ikke skolen. Du har altså ikke sittet på det store, stygge skumle Internettet/WAN og prøvd å finne hull inn i nettverket til skolen, du har utført en relativt uskyldig portscan av ditt eget nettverk, men du gjorde det fra skolen sitt nettverk. Hvis noen i det hele tatt fanget det opp, så var det potensielt din ISP og de vil da se skolen sin IP som den store stygge ulven.
Vis hele sitatet...
Det funker i praksis ikkje slik.

Om eit utstyr på innsida av eit nettverk utfører portscan er det innanfor det du kan gjere noko med, og det kan vere symptom på malware på vedkommande maskin. Du har difor interesse av å undersøke det.

Portscan frå internet, mot deg, har du i praksis ikkje interesse av å undersøke - for det er del av bakgrunnsstøyen med å vere på nett. Det er til og med søkemotorer som portscanner for deg.

Innkommande portscan er så vanlig og så uinteressant at eg ikkje ein gong gidd å logge det. Ting som derimot er initiert frå innsida logger eg, og eg ville reagert. Om ein skule vil reagere er meir usikkert, ettersom dei nok har mindre kontroll over dingser.