Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av nothern light
håper du har rett l.t.g.
keep on
Vis hele sitatet...
Takk for det, det er jo ikke nødvenig for meg å si det, men jeg sitter ikke på hjemme adresse på nett, bryter heller ikke norsk lov da jeg har ansvar for andre enn bare meg sjøl. Og skulle onkel komme inn her og lese, syns jeg han/henne kan få et av pakkevedleggene til hva legen mente var et alternativ til cannabis, som vi alle vet er fullt lovlig i norge. Les bivirkninger!

bivirkningene på Voltaren(Pille, som hvem som helst kan få ut), dette er tatt fra pakningsvedlegget: Bivirkninger

Vanlige: Magesmerter, kvalme, brekninger, diare, kramper i buken, fordøyelsesbesvær, luft i magen, nedsatt appetitt, kløe eller utslett.

Andre vanlige bivirkninger er økning i leververdiprøver, hodepine og svimmelhet.

Mindre vanlige: Mage/tarmblødninger, elveblest, leverbetennelse, søvnighet, hevelse, overfølsmohetsreaksjoner som astma, allergiske reaksjoner, inkludert lavt blodtrykk.

Sjeldne: Forstyrrelser i blodbildet, sårdannelse i mage/tarmsystemet, forstoppelse og bukspyttkjertelbetennelse.

Andre sjeldne bivirkninger er ulike typer utslett, hårtap, lysømfintlighetsreaksjoner i hud, hudblødninger og alvorlige leverbetennelse, sanseforstyrrelser, hukommelsesforstyrrelser, desorientering, søvnbesvær,irritabeltet, kramper, depresjon, angst, mareritt, skjelvinger, psykotiske reaksjoner, synsforstyrrelser, redusert hørsel, smaksforstyrrelser, øresus, sykdommer i i hjerte/karsystemet, akutt nyresvikt, blod i urinet, eggehvite stoffer i urinet og andre nyreproblemer, overfølsomhetsreaksjoner (sykdommer som angriper blodårer eller lunger) og ikke-baktriell hjernehinnebetenelse.

Jepp hørtes jo sunt ut=)
Sist endret av LoveToGrow; 9. oktober 2007 kl. 22:19.