View Single Post
Sitat av Defending Vis innlegg
Både ja og nei. Jeg bruker ikke MDMA for å bli ruset i noen timer. Jeg tar istedenfor litt og litt av stoffet spredt ut over dagen. Da får jeg en jevn følelse av medfølelse, empati, mye mindre hemninger og en munn som aldri vil klare å holde kjeft om du først får den til å snakke gjennom hele dagen.

Dette er forøvrig 3. Gang jeg tar MDMA. Og har gjort det slik helt siden første dose.
Om du mener at dette en skadeligere måte å gjøre enn å hive i seg 150-200 mg med engang så gjerne kom med kilder.
Vis hele sitatet...
Jeg har ingen kilder, utenom folk som har mikrodosert MDMA over flere dager.

Tenker bare at å nærme seg 500mg på èn dag er langt mer slitsomt for hodet og kjemien der inne, enn å ta en optimal engangsdose.

Det er synd at det er så mange som bruker MDMA mer enn det skal brukes, og dermed opplever det som et "kjipt" stoff. Man skal ikke bruke MDMA mer enn MAX 1 gang i mnd. Helst enda mer mellomrom. Og 75-150mg ettersom hvor mye man veier og hvilket kjønn man er.
Sist endret av dinegenfiselukt; 30. november 2019 kl. 02:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.