View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I helg tok jeg og 3 andre venner LSD. Bare 1 av oss hadde tatt det før, så det var første gang for 3 av oss. Jeg tok 300 ug, mens mine 3 andre venner tok 300 ug + 100 ug én time senere.

Da halvannen time hadde gått, følte ingen av oss mye av stoffet ... Så 3 av oss bestemte oss for å røyke litt hasj selv om vi hadde sett advarsler mot å gjøre det. Vi ble ganske høye, og følte også LSD-en litt.
Vi hadde det veldig bra helt til 2 og en halv timers merke.

Det var da de to andre som hadde røyket hasj plutselig begynte å slite hardt. Etter at turen var over, sa de at på det tidspunktet var de ikke i stand til å snakke på en time, de hallusinerte så mye at de ikke kunne se den virkelige verden, følte at hodet og kroppen ikke var koblet sammen + mye annet. De sa at de var så redde at de ville dø.

På den andre siden følte jeg, som hadde røykt hasj, og vennen som ikke røyket noe hasj knapt noe. Jeg følte meg bare høy fra hasjen + litt rar, noe som sikkert var LSDen.

Etter 4-5 timers merket følte jeg knapt noe, bare litt rar fortsatt. De andre vennene mine hallusinerte litt og trippet litt.

Spørsmålet mitt er: Hva skjedde her?

Hvorfor følte jeg knapt stoffet etter 300ug, mens mine 2 venner som tok 400ug og røykte hadde en sinnssyk badtrip, og den siste vennen som bare tok 400ug hallusinerte litt og bare følte effektene av LSD'en litt.

Var lappene underdoserte, eller forskjellig dosert eller noe, og jeg fikk en dårlig lapp, mens mine andre venner fikk overdoserte lapper eller noe?

Også: Jeg tok bare 1 lapp, mens mine andre venner tok 1 og 1/3 lapp. Vi ble fortalt at 1 lapp hadde 300 ug. Ble vi løyet til? Ingenting gir mening.

TL;DR: Jeg tok 300ug, de 3 andre tok 400ug. 3 av oss røykte hasj etter halvannen time. 2 av vennene mine hadde en sjuk badtrip. Jeg og den andre vennen følte knapt noe. Hva gikk galt? Første gang for alle, bortsett fra en av de som badtrippet.