View Single Post
Sitat av tullegutten Vis innlegg
har nylig vært opp i ei episode med snuten på fest. blei bedt om å bli med dem inni bilen og prate. ble fortalt at det gikk rykte om at jeg deala stoff osv noe som ikke er sant. så senere kom de fram til at kompissen min hadde vært i en slosskamp og at de har fått høre fra flere om at jeg har tatt imot hasjen hans for at han ikke skal bli tatt med hasj på av politiet. det har heller ikke skjedd. de gikk gjennom jakkelommene mine og fant ingenting. jeg nektet dem og ga dem legimitasjonen min og sa høflig at de kunne gjerne sjekke meg opp for jeg har ikke noen saker og jeg har ingen grunn for å gjøre det siden jeg går på skole (studiespesialisering). de viste seg til å vær forståelig men ville ringe foreldra mine for å varsle om situasjonen, noe som ikke er bra for meg. senere ble jeg og kompisen min kjørt til lensmannskontoret hvor han ble avhørt og ble beslaglagt knokejern mens jeg bare satt inne på kontoret og pratet.

de sa tilslutt at de måtte diskutere først om det blir telefonhjem eller ikke. noen som vet om det er stor sansynlighet for at det kan skje? for det ligger thc i blodet fra før, så om jeg må ta noe form for prøve så sitter jeg fast.
Vis hele sitatet...
En ting!
du har rett til å ikke uttale deg/prate idet hele tatt.
jeg sier en ting når politiet er i bildet:jeg bruker retten min til å ikke uttale meg. Da prater de om strafferabatt og gud veit hva. Ikke skriv under på no heller,det har du rett til...men de vil at du skal prate deg inn i problemer!
Testa blir du garantert ikke!!