View Single Post
Det er ikke ofte jeg møter mennesker av det motsatte kjønn som jeg anser som kompatibel med meg selv, men nå har det altså skjedd. Det eneste minuset er at vedkommende er en kollega og har samboer.

Jeg innser at det er fullstendig idiotisk å etablere følelser for en kollega. «Don’t shit where you eat» osv, meeeen føler likevel at det er noe der som er verdt å forfølge. Det er fullt mulig at jeg er innbilsk, eller tolker signalene som sendes feil, men føler at interessen er gjensidig. Jeg vil kategorisere "flørtingen" som subtil, det vil si at den begrenses til kroppsspråk som blikk, smil, ikke-normative samtaler etc.

Arbeidsplassen er å anse som en mellom-stasjon for oss begge, så jeg ser ikke på det faktumet at vi er kolleger nødvendigvis som en hindring. Hovedproblemet slik jeg ser det er at vedkommende har samboer og jeg vet med erfaring at det er et elendig utgangspunkt for å starte noe nytt.

Jeg vet også at det er rottent å gå etter noen som er i et forhold, men ønsker likevel å gi det et forsøk, liker tross alt vedkommende veldig godt.

Ønsker gjerne å høre deres synspunkter og eventuelle forslag på hvordan jeg på best mulig måte kan gå frem for å ta dette et steg videre. Hvis du/dere har vært i en lignende situasjon er jeg veldig interessert i å høre deres erfaringer.