View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vil også nevne at jeg gikk fra å være kronisk B menneske til å bli et moderat A menneske. Jeg har energi gjennom hele dagen, og jeg sover aldri den rutinemessige dagsluren min lengre. Kunne sove 9-10 timer om natten og langt på dag, i tillegg sove 1-2 timer midt på dagen. Konstant sliten og energifattig.

Jeg er også tryggere på meg selv i eget selskap, og føler meg ganske selvstendig. Før baserte jeg lykken på alle rundt meg, nå sørger jeg for egen lykke - og gud hvor det er deilig!

Bare for å nevne noe "negativt", så har jeg litt flere tanker om døden og hva som skjer etterpå. Jeg blir litt redd og trist ved tanken på at jeg aldri skal se mine igjen når jeg en dag går bort. Jeg har også mange konspirasjonsteorier om forskjellige hendelser, og folk kan kanskje oppfatte meg som litt paranoid og skeptisk til systemet. (Regjering, nav, ruspolitikk, innvandringspolitikk)

Om det er positivt eller negativt vet jeg ikke, men disse tankene forteller jeg til andre, og da kan de oppfatter meg som en snåling av og til. Jeg har blitt litt mer "moder Jord for alle penga" isj. Men men!