View Single Post
Hey forum. Nå må jeg dele en syk experience jeg hadde nå når jeg tok amf.

Det startet på søndag med meg og dama mi og en kompis av meg. Satt å snorta fra søndag kveld til igår.

Har mye erfaring med pepper, har vert på 3 ukers tur med vrangforestillinger
Men ingenting var så sjukt som i går. Synene jeg hadde.

Alt gikk fint helt til vi skulle sove. Kompisen min hadde reist, og jeg og dama la oss.

Men plutselig når jeg snudde meg, før vi hadde sovnet, og så på dama mi, så SÅ jeg kompisen min ligge på andre siden av henne, så spurte jeg
«Ehh... har du invitert han hit for å sove?»

Så svarte hu hva snakker du om kjære?

Hu ville ligge i armkroken min, men jeg avviste henne pga han «lå» der.

Da sa jeg til dama: jaaa, så du har bare invitert han til å sove her da eller?

Og plutselig lå han ved siden av meg å gamet på en pc som aldri var der.

Så ble jeg irritert å la meg i andre senga noen minutter, da hørte jeg noen som gikk ute på snøen, og da jeg reiste meg å så ut så jeg tre personer løpe derfra, og det skjedde flere ganger...

Så når jeg lå i senga så så jeg på utgangsdøra, der det er knagg med jakker på, at en voksen dame drive å prøve å ta igjen glidelåsen, så roper jeg «UT!! Stikk!!!»
Så stoppet hun med glidelåsen og bare stod der.



Men det mest sinnsyke var da «jeg gikk jeg ut av badet» (lå i sengen hele tiden)

Også så jeg en fyr (ikke kompisen min, men en random) ligge over dama mi med ene hånda nedi buksa hennes, så var hun sinnsykt redd og sa «navnet mitt, HJEEELP»

Så sa jeg «hva i HELVETE er det du driver med??» Så løp jeg å prøvde å dra vekk dama mi fra han i overkroppen hennes, for å ta henne vekk fra han, men så dreit jeg i det og kasta heller han ned i bakken og slo han, så holdt jeg han opp etter veggen å slo han 4 ganger, så hører jeg av

«kompisen som holdt rundt dama mi at first rope; «

X!! Det er dama di!!»

Så så jeg ansiktet på dama mi i ansiktet hans da jeg fokuserte.

Så trodde jeg at jeg hadde jult opp dama mi til vi våknet etter 10 quetiapin på morgenen idag, så fortalte hun at jeg lå i sengen hele tiden og at jeg hadde kun prøvd å løfte henne i overkroppen, men da sa hun navnet mitt (var da jeg trodde hun ropte på hjelp). Det skal sies jeg har slost en del, men aldri slått jenter og jeg og dama har svært lite krangler, og jeg er veldig opptatt av at menn ikke skal slå jenter.

Så var godt å høre da jeg våknet idag og første jeg husket var at jeg slo henne, begynte jeg å gråte, men så sa hun at det bare var i hodet mitt, for jeg gjorde aldri det, jeg lå i sengen hele tiden, og det var aldri noen kompiser/strangers i rommet..


Jeg har hatt paranoid schizofreni men den er ikke «aktiv» lengre som jeg bet, og går på quetiapin (gjort i 1,5 år)

Men kan noen fortelle meg hva/hvorfor skjedde... og hvorfor det aldri har skjedd de 100 andre gangene jeg har vert på stukærn?