View Single Post
En kamerat av meg brukte noen 100 tusen på å lage en app. Han fik kontakt med en app utvikler igjennom nett. Det er mange som jobber med det i dag.
Du må overtale en investor til å støtte dere om dere ikke har penger til å starte opp selv. Og så må du kunne stole på app utvikleren. Sjekk opp hvilket arbeid han har gjort tidigere. Skriv en fortrolighetskontrakt med alle parter som skal ha noe med dette å gjøre.
Min kamerat ble overkjørt da han begynte å gå på møter for grundere. Han ble overtalt til å begynne med andre prosjekter samtidig, så gikk han konkurs.
Dette var en app som gjorde at alle kunne spille av, og sette musikk i kø, og stemme vekk eller opp sanger med sine egne telefoner ved å bare joine et wifi party, så fungerte det i sammen med spotify. Jeg fik se at appen var på markedet og at den fungerte, men nå er den vekke. Vet ikke om det nå finnes tilsvarende apper.
App utvikleren var veldig positiv til ideen, og virket proffesjonell. Appen fungerte i løpet av bare noen uker, og de chattet innimellom på skype slik at han kunne forklare hvordan han ville ha appen.